Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14703Nedodané, předem zaplacené zboží, žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2017, před 7 lety

Barča Ikhardtová

Znění stížnosti

Na portálu Slevolandie jsem si objednala luxusní ložní sadu, zaplatila 1497 Kč ihned po objednání a jediná odpověď ze Slevolandie byl jakýsi virtuální voucher. Po uplynutí dodací lhůty jsem napsala stížnost i na samotném portálu Slevolandie a žádala k vyjádření, popř. stavu mé objednávky. Zatím bez odpovědi, bez ložní sady či peněz.


Produkt

Nejluxusnější 6-ti dílné povlečení řady SENATOR, na dvě lůžka, první ve variante MOCCA, druhé ve variantě šampaň/temně hnědá


Požadované řešení

chtěla bych vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému