Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#14705Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2017, před 2 lety

Irena Kunstová

Znění stížnosti

Dne 10.11.2016 jsem objednala a ihned převodem z účtu zaplatila 4 druhy zboží. Po četných e-mailových urgencích jsem obdržela balík až 15.12.2016.Jeden druh zboží chyběl - bez vysvětlení a ani potvrzení o platbě jsem nikdy neobdržela. Po upozornění mi byly za nedodané zboží peníze vráceny. Poté jsem zjistila, že jeden druh zboží-vibrační pás na hubnutí, který byl v poškozené krabici a bez českého návodu je vadný(ani po dvou dnech se po zapojení přes adaptér do sítě nenabil a navíc se rozpojovala krytka zástrčky a tím se obnažily kabely).
Uplatnila jsem ze zákona možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, a to 21.12.2016. Za vrácené zboží jsem dosud nedostala zpět peníze ani po e-mailových upozorněních. Telefon mi nikdo nebral, při osobní návštěvě se paní Radová neukázala.
17.1.2016 jsem tedy poslala paní Radové předžalobní výzvu k poslání 549 Kč do 7 dnů na můj účet za vrácené zboží. Výzva nepomohla. Soud by mě stál 1000 Kč, tak se bojím, že bych mohla přijít o víc peněz ne o těch 549 Kč. Na to asi dotyční dlužníci spoléhají.


Produkt

VIBRO SHAPE-VIBROMASÁŽNÍ-MASÁŽNÍ A VYBRAČNÍ PÁS NA HUBNUTÍ za 549 Kč.


Požadované řešení

Požaduji vrácení 549 Kč. 109 Kč za poštovné při vrácení zboží oželím.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2017 08:52, před 2 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, ocitá se v prodlení a spotřebitelka po něm může žádat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:21, před rokem

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.