Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14723Pojištění telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2017, před 2 lety

Pavel Máj

Znění stížnosti

Při nákupu telefonu na splátky Iphone 5S mi někdo zavolal z Alzy, zda nechci připojištění proti rozbití a krádeži telefonu v ceně 3000,-. Ptal jsem se jestli to opravdu platí po celou dobu pojištění tedy i na konci odpověď zněla ano, proto jsem neváhal a řekl ano, upozorňuji, že mi nebylo řečeno nic o podmínkách a nic jsem nepodepsal, jen se částka navýšila o danou sumu. Telefon jsem kupoval v roce 2015 za cenu 15000 + 3000 pojištění a dva měsíce před ukončením mi bohužel spadl a praskl mi displej.Zavolal jsem do pojišťovny a vše nahlásil. Odnesl jsem ho do Alzy, kde jsem vše sepsal a čekal na výsledek. Dorazil mi email, kde posílají dobropis na částku 8000,-, ale já s tou částkou nesouhlasím, protože, když si odečtu pojištění 3000,- nemyslím si, že zůstatková hodnota telefonu je necelých 5000,-. Proto se na Vás obracím, neváhejte mě kontaktovat.

Díky moc a přeji pěkný den Pavel Máj


Produkt

Iphone 5S 16GB


Požadované řešení

Buď navýšit cenu a nebo vyměnit za nový telefon stejné verze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 08:57, před 2 lety

Pokud spotřebitel s vyřízením pojistné události nesouhlasí, má dle VOP možnost podat pojišťovně stížnost. Pojišťovnu je možné kontaktovat telefonicky na čísle 234 240 234 nebo písemně na adresu Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Prodávající (společnost Alza.cz a.s.) musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.