Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:409
Z toho za letošní rok:77
Stále v řešení:59
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 177 stížnostech.

#14757Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2017, před 6 měsíci

Vratislav Mrukwia

Znění stížnosti

Dobrý den. Reklamoval jsem telefon IPhone Se. Po 3/4 roku jse mi v rohu displeje začali objevovat bublinky mezi displejem a horním sklem. Vše jsem předal v Novém Jičíně autoryzovanému zástupci CZC. Sám dyler uznal, že je telefon v top stavu a že je to výrobní vada na první pohled. Dnes přesně po 30 dnech jsem byl telefón vyzvednout. Bylo mi oznámeno, že reklamace není uznána údajně byl telefon kontaminován vodou. Displej je přitom funkční i s dotykovou vrstvou a nejde na něm vidět ani mapa jež by nasvědčovala kontaminaci vodou. Zboží jsem nepřevzal a upozornil jsem CZC reklamačním protokolem reklamace na to, že budu požadovat opětovnou reklamaci.Při nasledovném zamítnutí budu požadovat posouzení soudním znalcem, případně řešení soudním sporem.Byla mi nabídnuta zpoplatněná oprava, se kterou jsem nesouhlasil.


Produkt

Apple iPhone SE gold 64GB s.č. 355441072536631 reklamace RE16079450


Požadované řešení

Požadují výměnu zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2017 09:06, před 6 měsíci

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 20:37, před 6 měsíci

Dobrý den pane Mrukwia.

Je nám líto, že vaše reklamace nebyla uznána. Autorizovaný servis zjistil zasažení tekutinou. Laické posouzení přijímacího technika nemá na průběh reklamace jako takové žádný vliv. Přijímací technik má za úkol telefon popsat po mechanické stránce a to hlavně jeho poškození (škrábance,naraženiny a jiné viditelné poškození ). Diagnostika pak probíhá až v autorizovaném servisu, kde jsou k tomu vyškolení technici.

Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, můžete se obrátit na znalce, který může tvrzení servisu vyvrátit.Proplacení nákladů na znalce pak můžete požadovat v rámci nutných nákladů na reklamaci.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 09:48, před 5 měsíci

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Vratislav Mrukwia

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2017 10:03, před 5 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den.
CZC bylo velice vstřícné a při návratu zboží, po předchozím nepřevzetí, bylo zboží opraveno s novým displejem. (trvalo to jen 1 týden) Nedostal jsem k této opravě žádný dokument, ale jsem spokojen. Děkuji všem za pomoc.