Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:81
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14771Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2017, před 6 lety

Alena Uhlířová

Znění stížnosti

Dobrý den,obracím se na Vás ohledně nuznané reklamace v prodloužené záruce. Dnes mi došlo ukončení škodní události. A do dnešního dne jsem vysavač neodržela ze servisu.Dne 21.11. jsem nahlásila škodnou událost na vysavač pojištěný v prodloužené záruce. Nejprve mi bylo sděleno, že je chyba v baterii, což jsem akceptovala, že baterie nevydrží déle jak dva roky. Ale nyní mě došla odpověď od technika a ten píše, že je poškozený motor s elektronikou,což si myslím , že na to by se záruka měla vztahovat. Dne 3.1. 2017 mi bylo SMS sděleno, že výrobek je neopravitelný a že mi bude zaslán nový, na což zareagovali na allianz a paní mě obratem volala, že chyba je v baterii a reklamaci mi neuznali, tak jsem to akceptovala a že ta SMS nepatřila mě, že to byl omyl.Ale dnes když mi byla zaslána zpráva o škodné události, tak nevím na co se ty opravy vztahují,to když si vysavač odřu, nebo spadne na něho letadlo, tak na to je záruka.
Bohužel koupila jsem si vysavač na vysávání jedné místnosti, kde mám koberec a on nevydrží ani 2 roky, nebo dva roky a měsíc , to jsem si myslela, že si kupuji kvalitu Eletrolux,. Nebo jestli je ten vysavač určen na vystavení do vitriny do obyvacího pokoje,tak to tam má výrobce uvést. Ukončení šetření škodné události posílám v příloze. Uhlířová


Produkt

Elektrolux Rapido


Požadované řešení

Podle mého názoru je motor s elektronikou zásadní závada.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 05:22, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány (podle čl. 9 Všeobecných pojistných podmínek produktu prodloužená záruka publikovaných na webové adrese http://www.allianz-assistance.cz/corporate/images/Prodlou%C5%BEen%C3%A1%20z%C3%A1ruka%20-%20PPEWPZSTANDARD0416.pdf se prodloužená záruka mimo jiné nevztahuje na vady na bateriích, vady na elektronice a motoru však vyloučeny nejsou).

Pokud společnost pojistnou událost zamítá a písemně náležitě odůvodní, ale spotřebitelka s důvody zamítnutí nesouhlasí, může se ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, je nutné se opět obrátit na společnost (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s uplatněním zákonného nároku z odpovědnosti za vady, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem při poskytování pojištění, které není životním pojištěním, je příslušná Česká obchodní inspekce. Je tedy možné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html a na www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovatelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:01, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.