Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi po 1,5 roku používání mobilu Xiaomi redmi 2 2gb se telefon zasek, já jej restartoval, ale zůstal na logu výrobce a už nenaběhl. Pokusil jsem se o obnovu, jenže telefon ukázal chybu. Na internetu jsem hledal řešení problému, ale na fóru jsem se dočetl, že je to chyba na interním úložišti specifická pro daný model a že není ojedinělá. Pokusil jsem se telefon tedy reklamovat, jenže bylo zamítnuto s tím, že se jedná o mechanické poškození na základní desce v důsledku pádu, přitom všechny komponenty kromě paměti jsou funkční (dokazuje to naběhnutí do RECOVERY). To hlavní však je, že k reklamaci byly vyfoceny pouze oděrky na rozích telefonu (které vznikly krátce po koupi, poté už byl nošen v gumovém obalu a asi 4 měsíce od problému nespadl). Po prodejci jsem požadoval alespoň fotky s poškozením na základní desce, bohužel jsme se nedomluvili.
Xiaomi Redmi 2 Enhanced (2GB RAM)
Oprava, vrácení peněz nebo alespoň lepší odůvodnění neuznání reklamace (fotky s viditelným poškozením na základní desce)
|
Tweet |