Společnost


Beryko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14783Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2017, před 7 lety

David Doležal

Znění stížnosti

Asi po 1,5 roku používání mobilu Xiaomi redmi 2 2gb se telefon zasek, já jej restartoval, ale zůstal na logu výrobce a už nenaběhl. Pokusil jsem se o obnovu, jenže telefon ukázal chybu. Na internetu jsem hledal řešení problému, ale na fóru jsem se dočetl, že je to chyba na interním úložišti specifická pro daný model a že není ojedinělá. Pokusil jsem se telefon tedy reklamovat, jenže bylo zamítnuto s tím, že se jedná o mechanické poškození na základní desce v důsledku pádu, přitom všechny komponenty kromě paměti jsou funkční (dokazuje to naběhnutí do RECOVERY). To hlavní však je, že k reklamaci byly vyfoceny pouze oděrky na rozích telefonu (které vznikly krátce po koupi, poté už byl nošen v gumovém obalu a asi 4 měsíce od problému nespadl). Po prodejci jsem požadoval alespoň fotky s poškozením na základní desce, bohužel jsme se nedomluvili.


Produkt

Xiaomi Redmi 2 Enhanced (2GB RAM)


Požadované řešení

Oprava, vrácení peněz nebo alespoň lepší odůvodnění neuznání reklamace (fotky s viditelným poškozením na základní desce)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému