Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.12.2016 v 9,56 hodin mi přišla na mobil sms: "FAYN: Vygenerovali jsme Vám číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP) je xxxxxx. O datu přenesení Vás bude informovat nový operátor textovkou."
Protože jsem žádnou výpověď nedávala, byla jsem zděšená. Následně jsem se z emailu dověděla, že FAYN je nucen vypovědět smluvní vztah… mimo jiné, cituji z dopisu: "Smlouvu Vám vypovídáme na základě našich Všeobecných obchodních podmínek, bodu 18.5. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet prvním dnem periody následující po doručení výpovědi druhé straně. Ve Vašem případě tedy dojde k ukončení smluvního vztahu nejpozději ke dni 31.1.2017."
Našla jsem lepší tarif jiného operátora, vše si zařídila a pak už jsem jen dostala sms od obou operátorů, kdy bude moje číslo přeneseno. Konkrétně od FAYN přišla sms 25.1.2016 v 9,19 hodin: "FAYN: Vaše číslo bude přeneseno do sítě jiného operátora dne 26.1. mezi 4:00-10:00 ráno. Nezapomeňte prosím vyměnit SIM kartu v mobilu."
Od 26.1.2017 jsem se už nedostala do svého účtu na www FAYN a protože mi nepřišla ani faktura za měsíc leden, emailem jsem o ni poprosila. Když mi na moje vyžádání faktura v příloze emailu přišla, zjistila jsem, že mám naúčtovaný celý měsíc. Obratem jsem to reklamovala, ale přišla pouze odpověď, že ukončení smluvního vztahu bylo k 31.1.2017.
Aby mi vrátili neoprávněně fakturovanou částku za 6 dní (od 26.1.2017 do 31.1.2017. Jejich službu jsem nevyužívala, nevím proč bych za ni měla platit. Navíc ve výpovědi bylo jasně uvedeno: "Ve Vašem případě tedy dojde k ukončení smluvního vztahu NEJPOZDĚJI ke dni 31.1.2017."
|
Tweet |