Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.11.2016 jsem objednala zboží, následně zaplatila. Dne 29.11.2016 bylo společností potvrzeno přijetí platby. Zboží nebylo doručeno. V průběhu celé doby alespoň paní Lenka Jarošová se mnou komunikovala e-mailem a upozorňovala mě, že ze zákona může zboží přijít do 30 pracovních dnů, to se nestalo, požadovala jsem tedy vrácení peněz. Po uplynutí zákonné lhůty (ve které mi paní Jarošová slibovala, že dojde k odeslání částky) přestala se mnou firma komunikovat a k vrácení peněz nedošlo ani do dnešního dne, tedy do 15.2.2017. Opakovaně jsem paní žádala e-mailem (telefon nefunguje, chat na jejich webových stránkách také ne), zda alespoň odpoví. Funguje zde pouze automatická odpověď, že děkují za e-mail a že odpoví do několik málo hodin. Psala jsem 6.2.,9.2.,13.2. ohledně připomenutí vrácení peněz. Na předešlé e-maily (listopad, prosinec, leden) alespoň nejpozději do druhého dne odopvěděla.
Předem moc děkuji za pomoc.
S pozdravem
Helena Nebeská
Flip pouzdro pro Huawei Ascend Y330 (objednávka NIUMOEKLK)
požaduji vrácení peněz - jedná se o částku 397,-Kč
|
Tweet |