Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:137
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 22 stížnostech.

#14851Klamání zákazníka u pultu se salámy a sýry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2017, před 3 měsíci

Nikola Panc

Znění stížnosti

Dnes 16.2.2017 jsem si na pultu se salamy a syry v Karvine koupila krajeny Horacky syr. Po rozbaleni balíčku doma jsem zjistila že mezi horackym sýrem se nacházejí take plátky eidamu a ne málo. Jelikož eidam je úplně jiný sýr a také úplně v jiné cenové kategorii klamete a okradate zákazníka. obratim se dale na prislusne urady.


Produkt

Horacky syr x eidam


Požadované řešení

Udělejte si tam pořádek!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 08:19, před 3 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 10:09, před 3 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 10:29, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2017 09:43, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.