Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:369
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:47
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 166 stížnostech.

#14852Reklamace Lenovo notebooku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2017, před 9 dny

Přemysl Dědek

Znění stížnosti

Dobry den, jedna se o moji reklamaci notebooku lenovo Y700-15ISK. Cislo reklamace RE16085040 (u czc.cz) dnes jsem jiz po ctvrte reklamoval stejnou zavadu a to nepravidelne podsviceny displej a navic mrtve body. Dvakrat reklamace uznana a udajne vymenen lcd panel, problem vsak pretrvaval stale, plus navic, po prvni reklamaci pribyli mrtve body na obrazovce, ktere jsou tez sami o sobe predmetem reklamace (Mrtve body se vyskytovali i po druhe reklamaci). Bohuzel servis napotreti reklamaci neuznal a obavam se, ze tomu tak bude i napoctvrte. Proto zadam spolecnost, aby tento problem byl vyresen bud u vas nebo u servisu, ktery toto zpusobuje. Jiz jsem se na pobocce vyjadril, ze od spolecnosti nechci primo penize zpet, ale vybral bych jine zbozi stejne ci vyssi hodnoty (s doplatkem samozrejme). Dekuji za vasi odpoved.


Produkt

Lenovo ideapad Y700-15ISK s realSense


Požadované řešení

Vymena za jine zbozi ve stejne hodnote ci s doplatkem vyssi hodnote


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 08:12, před 9 dny

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.