Společnost


Adéla Cebulová

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14855Nedodané zboží po jeho zaplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2017, před 7 lety

Aneta Čadková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v listopadu 2016 jsem si objednala a zaplatila za zboží(dětské oblečení za 484,-Kč), které jsem do dnešního dne neobdržela a ani nedostala zpět zaplacené peníze.

Snažila jsem se firmu Bezvamoda.net kontaktovat a domluvit se, avšak vždy na mé mailové dotazy přichází pouze strohá odpověď(vždy napsáno, že jsem v řešení a že nejsem jediná).
Zjistila jsem (na facebooku), že takto podvedených zákazníků je více.
V současné chvíli již ze strany firmy Bezvamoda.net není vůbec žádná komunikace.


Produkt

Dětské oblečení


Požadované řešení

řešením je vrácení zaplacené částky a blokace takto nespolehlivého prodejce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému