Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 24. 1. 2017 jsem si objednala a hned zaplatila
"EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO". PO POTVRZENÍ PLATBY BYLO NAPSAÁNO V
E-MAILU, DODÁNÍ DO 20 DNŮ. 20 DNŮ UPLNULO A NIC SE NEDĚJE.
TELEFON NA FIRMU NIKDDE NENÍ UVEDEN A NA E-MAILY URGUJÍCÍ DODÁVKU
NIKDO NEREAGUJE A ANI NEODPOVÍDÁ.
( ty objednávky byly vystaveny 2x když totiž nebyla potvrzena ta první tak jsem si myslela, že nedošla a tak jsem vystavila druhou a
tu první jsem zrušila, důvod zrušení jsem jim objasnila)
JEDNÁ SE O "EXCELENTNÍ NAFUKOVACÍ KŘESLO PRO VÁŠ DOKONALÝ RELAX A CVIČENÍ, ZA JEDINEČNOU CENU!!!!
CHTĚLA BYCH DODAT TO KŘESLO, POKUD TO PŮJDE, KDYŽ NE TAK ROZHODNĚ VRÁTIT ZAPLACENÉ PENÍZE T.J. 498,- Kč
|
Tweet |