Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#14885Neoprávněné-podvodné inkasování za neposkytnutou službu - antivir

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2017, před 4 lety

Josef Fidler

Znění stížnosti

Přítelkyni se při prohlížení internetu objevila informace o zavirování telefonu - okno nebylo možné zavřít jinak než pouze kliknutím na odkaz slibující "odvirování". Poté jí byla stržena částka 99CZK, o čemž byla následně informována SMS zprávou :

Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com

Odkaz vede skutečně na stránku umožňující přímo stažení jakési android aplikace android-defender.apk . Tuto aplikaci jsme nestahovali. I proto, že právě taková aplikace by mohla být virem.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že uživatelka byla klamavě informována o zavirování mobilního telefonu a následně donucena kliknout na odkaz zprostřekovávající "nákup" údajného antiviru, myslíme si, že z její strany nešlo o projev svobodné vůle k uzavření obchodního vztahu. Naopak ze strany poskytovatele "antiviru" šlo vyloženě o nátlak s cílem se obohatit a zároveň distribuovat produkt neprodejný korektním/legálním způsobem. Požadujeme vrácení stržené částky 99CZK.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 09:44, před 4 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2017 15:01, před 4 lety

Dobrý den,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Josef Fidler

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2017 08:13, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Dnes my byla na účet připsána částka 99Kč. Děkuji dTestu za podporu a pomoc při řešení stížnosti.