Společnost


Renoro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14899Nedodané zboží, po dohodě nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2017, před 7 lety

Natália Mertlíková

Znění stížnosti

V říjnu 2016 jsem si objednala zboží přes internet u firmy 3DLiving - gauč, křeslo a stolek. Termín dodání byl 6 týdnů, zboží nepřišlo, takže jsem po dvou měsících kontaktovala firmu mailem, nedostala jsem však odpověď. Na operátora jsem se také nedovala, tak jsem kontaktovala majitele firmy a poté jsem se domlouvala s panem Hurdálkem. Poté začala spousta problémů, kdy dodávka přišla ale nebyla kompletní, gauč byl jiné barvy. Poté přijel kamion, ale moje zboží zapoměli naložit. Domluvili jsme se , že peníze mi budou zpátky zaslané na účet. Nastali však problémy s mým ůčtem a nakonec onemocněla účetní. Prosím Vás tedy o pomoc s vyžádáním peněz.


Produkt

Křeslo IMPULS Kair 2622, Rohová sedačka rozkládací IMPULS Levá Kair 2622, Stůl konferenční CAMA wenge : Celkem 26 431 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému