Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V říjnu 2016 jsem si objednala zboží přes internet u firmy 3DLiving - gauč, křeslo a stolek. Termín dodání byl 6 týdnů, zboží nepřišlo, takže jsem po dvou měsících kontaktovala firmu mailem, nedostala jsem však odpověď. Na operátora jsem se také nedovala, tak jsem kontaktovala majitele firmy a poté jsem se domlouvala s panem Hurdálkem. Poté začala spousta problémů, kdy dodávka přišla ale nebyla kompletní, gauč byl jiné barvy. Poté přijel kamion, ale moje zboží zapoměli naložit. Domluvili jsme se , že peníze mi budou zpátky zaslané na účet. Nastali však problémy s mým ůčtem a nakonec onemocněla účetní. Prosím Vás tedy o pomoc s vyžádáním peněz.
Křeslo IMPULS Kair 2622, Rohová sedačka rozkládací IMPULS Levá Kair 2622, Stůl konferenční CAMA wenge : Celkem 26 431 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |