Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tchán (82 let) dne 11. 5. 2016 podepsal obchodníkovi Comfort Energy smlouvu na LED žárovky a související dodávku energií. Podotýkám, že to bylo formou podomního prodeje u tchána v bytě, což je v Brně zakázáno. Toto nicméně budu řešit s obecním úřadem.
K zahájení dodávek nedošlo, v lednu 2017 se mi tchán o této smlouvě zmínil a na základě mých instrukcí dne 20. 1. 2017 smlouvu vypověděl. Společnost CE výpověď potvrdila. Zaslal rovněž zpět i žárovky, nepoužité a v neporušeném obalu. K nim jsme přiložili stanovisko vycházející z informací dohledatelných na tomto portálu. dle kterých je požadavek na úhradu 2000Kč neoprávněný.
22. 2. 2017 tchán obdržel požadavek na zaplacení částky 2000Kč. Tedy to, co se tu opakovaně řeší. Důvodem požadavku je, že žárovky šlo vrátit jen do 30 dnů od podpisu smlouvy. Na zákaznické lince mi nepomohli, argument stejný, provázanost smluv pro ně nehraje roli.
Smlouva o dodávkách energií a LED žárovek
Ustoupení od sankce za vrácené žárovky.
|
Tweet |