Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14936Čtvrtá reklamace znovu neoprávněná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2017, před 7 lety

Kristýna Kiki

Znění stížnosti

Dobrý přepisuji starou stížnost a píši nové info.:Dobrý den,před rokem jsem koupila v obchodě telefon značky Samsung Galaxy grand neo plus duos+ pojisteni proti nahodilemu poskozeni.Od rijna je telefon uz na treti reklamaci se stejnymi problemy-restartuje se samovolne,vypina,sekne se obraz pri prehravani pisnicky,fotim a vypne se,seka se,vypadava aplikace a restartuje se nebo vypne.Pri druhe reklamaci jsme se s prodavacem na prodejne nedostali ani na zakladni obrazovku.Jak postupovat dale?Telefon me vysel celkem na 5000 Kč a je k ničemu,nedá se používat je nefunkční.


Produkt

Samsung Galaxy Grand Neo Plus Duos


Požadované řešení

Výměna zboží,vrácení peněz.

Nové info ze dne:23.2.-obdržela jsem sms že telefon je k vyzvednutí,reklamace neoprávněná a telefon dali zase jen do továrního nastavení.Mohu přijít se sepsaným Odstoupením od kupní smlouvy?Požaduji pouze vrácení peněz a to včetně 800 Kč za klamné připojištění které nikoho z nich nezajíma.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému