Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý přepisuji starou stížnost a píši nové info.:Dobrý den,před rokem jsem koupila v obchodě telefon značky Samsung Galaxy grand neo plus duos+ pojisteni proti nahodilemu poskozeni.Od rijna je telefon uz na treti reklamaci se stejnymi problemy-restartuje se samovolne,vypina,sekne se obraz pri prehravani pisnicky,fotim a vypne se,seka se,vypadava aplikace a restartuje se nebo vypne.Pri druhe reklamaci jsme se s prodavacem na prodejne nedostali ani na zakladni obrazovku.Jak postupovat dale?Telefon me vysel celkem na 5000 Kč a je k ničemu,nedá se používat je nefunkční.
Produkt
Samsung Galaxy Grand Neo Plus Duos
Požadované řešení
Výměna zboží,vrácení peněz.
Nové info ze dne:23.2.-obdržela jsem sms že telefon je k vyzvednutí,reklamace neoprávněná a telefon dali zase jen do továrního nastavení.Mohu přijít se sepsaným Odstoupením od kupní smlouvy?Požaduji pouze vrácení peněz a to včetně 800 Kč za klamné připojištění které nikoho z nich nezajíma.
Vrácení peněz.
|
Tweet |