Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#1500Neuznaná reklamace vysavače

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2013, před 10 lety

Roman Lukášek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.3. 2013 jsem zakoupil v OKAY elektrospotřebiče Žďár nad Sázavou vysavač Samsung VCC4790. Již po prvních použitích se začal neúměrně přehřívat a následkem toho se po pár minutách zcela vypnul. První reklamace 6.5. 2013 byla uznána a byla provedena výměna motoru. Ze servisu mě bylo oznámeno, že se přes filtr se do motoru dostala hlína a že tentokráte nám motor vymění, ale příště již stejná závada akceptována nebude. K tomu bych rád podotknul, že v návodě k použití je napsáno: vysavač nepoužívejte k vysávání zápalek, žhavého popela, nebo nedopalků cigaret. Nevysávejte tvrdé, ostré předměty. Tímto výčet končí. O hlíně ani zmínka, nehledě nato, že si nejsem vědom, že bych hlínu vysával. Z reklamace vysavač přišel 25.5. 2013
Po reklamaci bylo zajímavé, že hned při prvních použitích se vysavač začal opět neúměrně přehřívat a po pár dnech v důsledku toho i vypínat. Později nešel vůbec zapnout. Proto jsem dne 7.10. 2013 dal vysavač k druhé reklamaci. Po měsíci mě kontaktoval externí servisní pracovník firmy Samsung a oznámil mě, že se do motoru přes filtr dostal opět prach a proto nám již reklamaci neuznávají. Na moje námitky, že se závada projevila hned po reklamaci nebral zřetel. Další můj argument byl, že není možné, aby se opakovaně do motoru dostával prach. Bylo mě odpovězeno, že máme doma moc jemný prach, který projde filtrem. Na můj protiargument, že doma máme prach jako každá domácnost odpověděl, že například on doma takto jemný prach nemá. Na mou otázku, kde to mají ošetřeno v návodě odpověděl, že dle návodu se nesmí vysávat např omítka nebo sádra. Při otázce, zda takový materiál v motoru našel odpověděl negativně. Rád bych podotknul, že servisák lhal, protože v návodě není o sádře ani omítce ani jemném prachu žádná zmínka. Poté přišel vysavač na prodejnu OKAY, kde při našich námitkách výrobek z vlastní iniciativy obratem poslali přímo do servisu Samsungu. Odtud přišel 21.11. s vyjádřením, že jsem výrobek špatně užíval, protože jsem nečistil filtr vysavače. Tento argument použili poprvé a předtím o něm nebyla žádná zmínka. Přitom filtr jsem pravidelně čistil a díky tomu vím, že jeho vyčištění nemělo na přehřívání žádný vliv.
Jsem přesvědčen, že chyba není v tom, jak jsem výrobek užíval, nýbrž v nekvalitním výrobku. Proto budu vděčný za jakoukoliv Vaši radu nebo pomoc
děkuji
s pozdravem


Produkt

vysavač Samsung VCC4790, 2000W, výrobní číslo: 11698fcc00034f


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že stejná závada se objevila 2x po sobě, požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému