Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15046Dobrý den, chci si stěžovat na stažení častky ve výši 2394 kč bez jakeho koliv upozornení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2017, před měsícem

Martin Majzlík

Znění stížnosti

Dobrý den bylo mi bez jakéhokoli sdělení stažena z učtu společnosti C-Date částka ve výši 2394 kč a to zcela bez jakéhokoli upozornení nebo duvodu či na zaklade mnou aktivovanou službu.


Požadované řešení

řešení by bylo pro mne kdyby mi společnost C-Date vrátila peníze a komplet zrušila učet u jejich internetove seznamky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2017 09:12, před měsícem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 15:33, před měsícem

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistroval, respektive ID svého profilu,

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2017 07:03, před 19 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martin Majzlík

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2017 16:12, před 18 dny

dobrý den, moje ID na stránce C-date je :UHLB6K28
a e-mail je - martinmajzlik1990@seznam.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2017 17:32, před 18 dny

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2017 09:32, před 15 dny

Account ID: 47263076


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 03.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.


Martin Majzlík

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2017 12:02, před 13 dny

Dobrý den, tak jsem udělal vše jak společnost C-DATE navadí k ukončení premium učtu ,ale nejak jsem nepochodil, za prve formulář na ukončení členství je psan celkem zváštním spůsobem, po přehlednutí techto nedostatku jsem jsem ,ale vše vyplnil a zašel na poštu tento formulář od faxovat na číslo ktere společnost uvadí :0035226302697 .Nic méně asi po cca 1 hodine zdžování celé pošty ,se nam přes veškerou snahu nepodařilo s číslem spojit. tímto žadam společnost o jasný a hlavně funkční způsob jak členství zrušit a ja jej urřitě rád udělam ,v opačném případe dekuji stránce d-test, ale skusím tuto situaci řešit pravní cestou, přikládam foto mého snažení.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2017 12:54, před 9 dny

Account ID: 47263076


Přejeme Vám dobrý den.

Prodloužení Vašeho VIP členství bylo vypovězené/ zrušené na základě přiloženého dokumentu.

Vaše VIP členství je platné do: 03.09.2017 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

V případě, že si budete přát svůj profil definitivně smazat, můžete tak učinit přímo v sekci 'Nastavení', respektive v dané souvislosti kontaktujte Zákaznický servis C-date prostřednictvím emailové adresy service@c-date.cz.

Děkujeme Vám.


Martin Majzlík

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2017 05:52, před 6 dny

Dobrý den přeji , pokud je to vážne tak, tak vám mockrát dekuji za pochopení me situace a cele dořešení v klydu a bez potíži jsem vám zato nesmírne vděčný. S pozdravem krásneho dne P.Majzlík tak též chci poděkovat společnosti D-test za pomoc při řešení tohoto problému a pro mne, bezvýchodné situace.