Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 22 stížnostech.

#15078Neproplacení dobropisu za reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 3 měsíci

Adam Vala

Znění stížnosti

Zakoupil jsem mobilní telefon přes www.mironet.cz a vyzvedl na pobočce v Zlíně na prodejně ATAcomp s.r.o., vedoucí p. Berka.
Telefon jsem několikrát reklamoval.Po nevyřízení reklamace během 30 dnů jsem podal návrh na odstoupení od kupní smlouvy dne 15.2 2017 pro překročení lhůty k vyřízení reklamace s požadavkem na vrácení peněz Na základě toho mě vedoucí pracovník p. Berka vystavil dobropis (ZLDZ170004) s splatností 28.2 2017 kde jsem uvedl číslo účtu pro vrácení peněz. Doposud mě však peníze na účet nepřišly. Na prodejně ATAcomp jsem byl p. Berku upozornit v ST 1.3 2017. Argumentoval že z důvodu EET mají problémy se systémem a slíbil že peníze pošlou co nejdříve. Když jsem volal na linku ochrany zákazníků Mironet bylo mě sděleno, že peníze mi musí vrátit ATAcomp a ne Mironet.


Produkt

Zoppo ZP999, sériové číslo 356819060096024


Požadované řešení

Zaslání peněz na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 11:01, před 3 měsíci

Rozhodné bude, se kterým subjektem spotřebitel uzavřel kupní smlouvu. Odpovědný za vyřízení reklamace je totiž vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena jiná osoba.

V "Nákupního řádu" (www.mironet.cz/info/nakupni-rad dc11/) společnosti Mironet.cz a.s. je uvedeno, že prodávajícím je v případě kupní smlouvy, která byla uzavřena i za použití prostředků komunikace na dálku a zboží bylo předáno prostřednictvím přepravní služby či kurýrem či vyzvednuto na pobočkách v Praze, Brně či Plzni společnost Mironet.cz a.s., se sídlem Praha 6 - Břevnov, Nad Kajetánkou 1478/26, 169 00, IČ: 28189647, zapsána v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 12695. V případě kupní smlouvy, která byla uzavřena i za použití prostředků komunikace na dálku a zboží bylo zákazníkem převzato na některé z poboček (franchizingové pobočky) mimo Prahu, Brno a Plzeň, je prodávajícím subjektem provozovatel franchizingové pobočky.

Podle § 1811 odst. 2 písm. a) je prodávající povinen informovat spotřebitele o své totožnosti a kontaktních údajích prodávajícího. Z "Nákupního řádu" však není jasné, kdo je konkrétně prodávajícím, pokud je zboží převzato na některé z poboček mimo Prahu, Brno a Plzeň. Neuvedení totožnosti a kontaktních údajů prodávajícího by mohlo být Českou obchodní inspekcí vyhodnoceno jako klamavé opomenutí podle § 5a odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, bude vhodné se obrátit s podnětem na tento úřad. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Výše uvedené stanovení "Nákupního řádu" nemohl spotřebitel dle našeho názoru rozumně očekávat, neboť během objednávkového procesu není patrné, že by spotřebitel uzavíral smlouvu s jiným subjektem než se společností Mironet.cz a.s. Podle § 1753 občanského zákoníku je ustanovení obchodních podmínek, které druhá strana nemohla rozumně očekávat a nepřejala-li jej výslovně, neúčinné. V takovém případě by byla z kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu www.mironet.cz zavázaná pouze společnost Mironet.cz a.s. a spotřebitel by se mohl se svými nároky obrátit přímo na tuto společnost.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2017 08:56, před 3 měsíci

Dobrý den,
omlouvám se za pochybení pobočky při zpracování platebního příkazu. Dle Potvrzení o provedení platby od vedoucího pobočky ve Zlíně bylo opětovné datum zúčtování 3.3.2017 - platbu byste tedy již měl mít na svém účtu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz


Adam Vala

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2017 13:52, před 2 měsíci

Dobrý den,

chtěl bych tímto moc poděkovat dTestu a popřát jim do další práce jen to nej. Peníze mě přišly na účet 9.3 01:30, čili až po odepsání (a zřejmě zaurgování na Atacomp) od p. Jungmanna. Nebýt dTestu, tak kdo ví kdybych se svých peněz dočkal (a jestli vůbec)a co by mě to stálo nervů a dalších hloupých výmluv od prodejce. Všem kdo řeší podobné případy dTest jednoznačně doporučuji!! O chování prodejce se raději vyjadřovat nebudu.
Ještě jednou moc děkuji a celému týmu dTestu přeji hezký den :)

S pozdravem

Vala

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 13:41, před 2 měsíci

Prosím o uzavření, díky.


Adam Vala

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2017 09:02, před 2 měsíci

Hodnocení: