Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1508Výpověď smlouvy významného zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2013, před 10 lety

Robert Janota

Znění stížnosti

Dobrý den,
před měsícem jsem převedl 4 tel.čísla od T-mobilu na nového operátora O2. Všechny smlouvy jsem měl ukončeny(na nový telefon, výhodnější tarify), bohužel jsem si nebyl vědom že mám pořád uzavřenu smlouvu významného zákazníka, kterou jsem uzavřel před 7 lety a která se vždycky automaticky obnovovala po 2 letech. Protože mi nikdy nepřišlo upozornění, že smlouva byla opět obnovena na další dva roky tak jsem samozřejmě za ty léta zapomněl, že jsem měl měl něco takového uzavřeno. Teď mi přišel po měsíci od převodu dopis, který upozorňuje, že musím mít dle smlouvy uzavřenu alespoň jednu Účastnickou smlouvu a uhradit minimální měsíční částku 2200,-kč po dobu jednoho roku než vyprší Smlouva významného zákazníka a ta smlouva nejde vypovědět dříve než 28.1.2015. Kdyby mne operátor upozornil při tel.kontaktech o této skutečnosti, počkal bych s převedením tel. k jinému operátorovi, ale teď jsem postaven do situace kdy budu muset zaplatit cca 26000, kč T-mobilu než bude možnost ukončit smlovu. Je to dost necitlivé a tvrdé. T-Mobile mi poskytl číselný kÓd pro převod k jinému operátoru a to mohla být poslední možnost dát mi vědět informaci, že jsem pod stálou smlouvou.


Produkt

Smlouva významného zákazníka dle všeobecných obchodních podmínek T Mobile


Požadované řešení

Ukončení smlouvy zpětně s datem převodu k jinému operátoru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému