Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.8.2016 jsem na internetu zakoupila mobilní telefon LG D855 G3 - dodavatel BRD Company. Po 4 měsících mobil přestal fungovat, pokud nebyl připojen na nabíječku. Dne 3.1.2017 jsem ho poslala na adresu dodavatele k reklamaci. 4.1. mi přišla do e-mailu informace, že reklamaci zaevidovali a bude vyřízena nejpozději do 30 dnů. Jelikož v tomto termínu reklamace vyřízena nebyla, a ani jsme se nedohodli na prodloužení 30ti denní zákonné lhůty, odstoupila jsem formou e-mailu dne 3.2.2017 od kupní smlouvy. Na tento e-mail nebyla vůbec žádná reakce, a tak jsem dne 17.2.2017 odstoupení od kupní smlouvy poslala doporučeně/včetně všech potřebných příloh/. Toto odstoupení bylo na firmu BRD doručeno dne 20.2.2017. I přes obdržené písemné odstoupení od kupní smlouvy mi dne 21.2.e-mailem zaslali info, že reklamaci uznali, a že mi opravený telefon posílají. Ten mi byl doručen 22.2.2017/bohužel jsem byla mimo republiku, tak jsem nemohla reagovat/.Dne 24.2.2017 jsem telefon spolu s nesouhlasem s vyřízením reklamace a s trváním na odstoupení od kupní smlouvy zaslala zpět na BRD Company a stanovila jsem termín vrácení zaplacené částky na 3.3.2017. Bohužel opět žádná reakce. Závěrečná rekapitulace - reklamaci převzali 4.1.2017 a vyřídili 22.2.2017, a to bez jakékoliv komunikace.
reklamované zboží: mobilní telefon LG D855 G3 16GB černý
Opravený telefon rozhodně nechci/samozřejmě jsem si pořídila telefon nový/ , trvám na odstoupení od kupní smlouvy a žádám o vrácení částky 5.970,-Kč.
|
Tweet |