Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#15111Neoprávněné stažení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2017, před 4 lety

MICHAL ŠANTA

Znění stížnosti

Dne 8. 3. 2017 Jsem obdržel textovou zprávu, že můj mobilní telefon je zavirován a pokud kliknu na "Odeslat", budou viry smazány. Učinil jsem tak v domnění, že jde o varování mého antiviru a v zápětí jsem obdržel zprávu, že jsem nakoupil Antivirus za 99 CZK. Volal jsem mému operátorovi a dozvělěl se, že jde zřejmě o podvodné jednání a mám se obrátit na zprostředkovatele. Po zadání adresy support@medianetpay.com jsem se dostal na tyto stránky a z výpovědí jiných spotřebitelů jsem zjistil, že jde opravdu o podvodné jednání. Prosím Vás tedy o pomoc. Děkuji s pozdravem MICHAL ŠANTA.


Produkt

Číslo z kterého přišla sms:90309099 ,podpora plateb support@medianetpay.com


Produkt

ANTIVIRUS http:/bit.ly/AndDef


Požadované řešení

VRATIT HOTOVOST.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 09:51, před 4 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2017 11:16, před 4 lety

Dobrý den pane Šanto,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


MICHAL ŠANTA

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2017 15:01, před 4 lety

Dobry den zasláno telefonní číslo na uvedený email.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2017 15:05, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2017 15:22, před 4 lety

Požádali jsme pana Šantu v e-mailu o uvedení čísla bankovního účtu pro refundaci částky 99 Kč.


MICHAL ŠANTA

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2017 16:18, před 4 lety

Odesláno číslo učtu na email.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2017 20:24, před 4 lety

Děkujeme za uvedené informace pro refundaci, které jsem předali poskytovateli, aby mohl refundovat částku 99 Kč.


MICHAL ŠANTA

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2017 15:22, před 4 lety

Dobrý den.
Stále čekám na vrácení částky 99 Kč fy ComGate Payments, a.s.
Děkuji

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2017 06:22, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 12:24, před 4 lety

Dobrý den pane Šanto,


prověřili jsme veškeré informace, které jsme obdrželi a vše je v pořádku předáno na poskytovatele služby, který Vám má refundovat částku. Budeme tedy informovat poskytovatele s urgencí.

Děkujeme za informaci.


MICHAL ŠANTA

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2017 18:37, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den. Děkuji za pomoc při řešení případu.