Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15139Šok

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2017, před 7 lety

Šárka Mašková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.2.2017 jsem uhradila poplatek za členství ve výši 149,- tak nějak jsem počítala s automatickým prodloužením o tři měsíce, ale rozhodně ne za 5 násobek měsíční platby na měsíc. Nikdo mě o této výši platby neinformoval a rozhodně bych nedala takovou platbu za něco, co ani nefunguje. Jsem s malou dcerou na životním minimu a odečtená částka tento měsíc 2.247,- mě dostane do velikánských problémů. Dá se stím něco dělat, nebo jediné co zmůžu je vypovědět členství?
Děkuji Mašková


Požadované řešení

maximálně uhradit částku jako na začátku, rozhodně ne místo 150,- 750,-/ měsíc


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému