Společnost


NetComp, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1516Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2013, před 10 lety

Kristina Andresová

Znění stížnosti

Před několika měsíci jsem v internetovém obchodě Huramobil.cz zakoupila telefon Sony Xperia SP, který ovšem vzápětí po obdržení nefungoval, tak jak by měl (konkrétně: nefunguje, respektive funguje vadně, světelná dioda, žádné aplikace nelze přesunovat na paměťovou kartu a během posledního týdne telefon paměťovou kartu úplně přestal rozeznávat).
Reklamaci jsem řešila přes pobočku v Bělehradské 68, nicméně jejich servis mi reklamaci neuznal s tím, že vada se při testování neprokázala. Druhý pokus o reklamaci dopadl naprosto stejně - byla neuznána, přestože telefon pořád viditelně nefunguje, tak jak by měl.
Ráda bych tento problém vyřešila co nejvíce v klidu, přestože v případě nutnosti jsem ochotná investovat do jiného řešení, abych se domohla svých práv.


Produkt

mobilní telefon Sony Xperia SP, model C5303, sériové číslo YT910980QW


Požadované řešení

Optimálním řešením by pro mě bylo vrácení peněz za vadné zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému