Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#15183Neoprávněně naúčtovaný poplatek za antivirusový program v mobilu,zrušení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 4 lety

Eva Ehlová

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem se přihlásila v mobilu do internetového prohlížeče a vyskočila na mě obrazovka, že mám zavirovaný telefon. Vymazat ani zrušit to nešlo,vyskočila mi na displayi sms: FOR ANTIVIRUS..., kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Odklikla jsem to, protože jsem se bála, že se mi ztratí data, následně mi přišla sms Nakoupila jste Antivirus za 99 CZK. Děkujeme Vám!Stažení?:http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com
Napíši že mi do pěti minut zablokují telefon a ještě na displayi odpočítávají čas, tak jsem to zavřela, abych nepřišla o telefon.


Produkt

K podvodnému jednání došlo 14.3.2017 z č. 90309099 support@medianetpay.com


Požadované řešení

Jedná se o podvodné jednání, chci vrátit neoprávněně naúčtovanou platbu Kč 99,-- a storno požadavku na nákup tohoto antivirového programu. Byla jsem u svého operátora nechat mobil zkontrolovat, ten mi řekl, že je v pořádku a neoprávněnou platbu si musím vyreklamovat sama, oni to neřeší.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 06:31, před 4 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 12:07, před 4 lety

Dobrý den paní Ehlová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Eva Ehlová

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2017 10:10, před 4 lety

Dne 28.3.2017 mi byla reklamovaná částka Kč 99,-- vrácena na účet

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2017 10:45, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme za informaci ohledně vrácení pěněz.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Eva Ehlová

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2017 11:31, před 4 lety

Hodnocení: