Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#15194Nedůvěryhodnost a nekomunikativnost obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 7 lety

Dana Tarkowská

Znění stížnosti

Dobrý den,


narazila jsem na internetový obchod www.postazdarma.cz. Objednala jsem zboží za 199 Kč s tím, že platba proběhne převodem z účtu. Pokyny k platbě proběhly zobrazením přímo na webové stránce obchodu. Převedla jsem tedy peníze na uvedený účet, ale nepřišlo ani potvrzení o obdržení objednávky ani potvrzení a přijetí platby, případně stav objednávky. Internetový obchod nemá telefonní číslo jen email, na který ovšem také nereaguje. Spousta podobných negativních poznatků se ovšem rovněž objevuje na heureka.cz: https://obchody.heureka.cz/postazdarma-cz/recenze/ V některých recenzích tady si zákazníci stěžují, že zboží bylo objednáno před Vánocemi a doteď nepřišlo, jiní tvrdí, že přišlo za 4 a více týdnů.

Zkoušela jsem ověřit tento obchod ve Vaši databázi na www.dtest.cz/eshopy. Tady ovšem nejsou vedeny žádné zneklidňující recenze. Prosím proto o aktualizaci údajů o tomto obchodě v této databázi a zavedení tohoto obchodu do stížností na tomto webu.

Děkuji,
D. Tarkowská


Produkt

obchod nekomunikuje (dotaz emailem na stav objednávky), telefonní kontakt neexistuje, nebylo zasláno potvrzení o přijetí objednávky ani platby zboží


Požadované řešení

vrátit peníze nebo co nejdříve zaslat objednané a zaplacené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému