Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
narazila jsem na internetový obchod www.postazdarma.cz. Objednala jsem zboží za 199 Kč s tím, že platba proběhne převodem z účtu. Pokyny k platbě proběhly zobrazením přímo na webové stránce obchodu. Převedla jsem tedy peníze na uvedený účet, ale nepřišlo ani potvrzení o obdržení objednávky ani potvrzení a přijetí platby, případně stav objednávky. Internetový obchod nemá telefonní číslo jen email, na který ovšem také nereaguje. Spousta podobných negativních poznatků se ovšem rovněž objevuje na heureka.cz: https://obchody.heureka.cz/postazdarma-cz/recenze/ V některých recenzích tady si zákazníci stěžují, že zboží bylo objednáno před Vánocemi a doteď nepřišlo, jiní tvrdí, že přišlo za 4 a více týdnů.
Zkoušela jsem ověřit tento obchod ve Vaši databázi na www.dtest.cz/eshopy. Tady ovšem nejsou vedeny žádné zneklidňující recenze. Prosím proto o aktualizaci údajů o tomto obchodě v této databázi a zavedení tohoto obchodu do stížností na tomto webu.
Děkuji,
D. Tarkowská
obchod nekomunikuje (dotaz emailem na stav objednávky), telefonní kontakt neexistuje, nebylo zasláno potvrzení o přijetí objednávky ani platby zboží
vrátit peníze nebo co nejdříve zaslat objednané a zaplacené zboží
|
Tweet |