Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
14.3. moje paní ( dlouholetá věrná zákaznice Bati) koupila společenské boty na podpadku v prodejně Baťa
15.3. si boty poprvé vzala do divadla, po 50m chůze se ulomil na jedné botě podpatek.
18.3. jsem chtěl boty vrátit a požadoval vrácení peněz v prodejně Bati na Černém Mostě.
Pracovnice Bati s poukazem na to že jsou boty použité (ano 50m chůze) odmítla boty vzít zpět a vrátit peníze a vzala boty do opravy s tím že mě o výsledku reklamace budou informovat.
Prosím o info zda je takovýto postup oprávněný.
Lubomír Matějíček
Nevrácení peněz za nekvalitní výrobek zakoupený 4 dny před reklamováním vady obuvy
Prosím o info zda je takovýto postup oprávněný.
Zveřejnění postupu vyřizování této reklamace firmou Baťa.
|
Tweet |