Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#15242Vyřizování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2017, před 7 lety

Lubomír Matějíček

Znění stížnosti

Dobrý den,

14.3. moje paní ( dlouholetá věrná zákaznice Bati) koupila společenské boty na podpadku v prodejně Baťa
15.3. si boty poprvé vzala do divadla, po 50m chůze se ulomil na jedné botě podpatek.
18.3. jsem chtěl boty vrátit a požadoval vrácení peněz v prodejně Bati na Černém Mostě.

Pracovnice Bati s poukazem na to že jsou boty použité (ano 50m chůze) odmítla boty vzít zpět a vrátit peníze a vzala boty do opravy s tím že mě o výsledku reklamace budou informovat.

Prosím o info zda je takovýto postup oprávněný.

Lubomír Matějíček


Produkt

Nevrácení peněz za nekvalitní výrobek zakoupený 4 dny před reklamováním vady obuvy


Požadované řešení

Prosím o info zda je takovýto postup oprávněný.
Zveřejnění postupu vyřizování této reklamace firmou Baťa.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému