Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#15321III. reklamace zlatého prstenu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2017, před 7 lety

Martina Podhorská

Znění stížnosti

5.4.2015 jsem zakoupila prsten z bílého zlata s kamínky. Asi po roce jeden kamínek vypadnul a proběhla první reklamace a oprava. Vše bez potíží. Po pár měsích vypadnul znovu a tak jsem jej znovu reklamovala, zase bez potíží. Po měsíci se vada zopakovala, tak jsem při třetí reklamaci uvedla do reklamačního protokolu, že žádám vrácení peněz, nebo výměnu za jiné zboží. Dnes jsem se zastavila v Brně a při předložení dokladu mi dali prsten se slovy, že jej zase opravili. Nechtěla jsem reklamaci převzít,protože se vada vyskytla víkrát a už nevěřím,že oprava vydrží. Jasně jsem paní prodavačce řekla, že jsem požadovala vrácení peněz a chci odstoupit od kupní smlouvy. Reagovala zmateně, tak jsem zavolala telefonem právníka. Chtěl k telefonu paní vedoucí, která to ale odmítla. Řekla mi, že mám na opravu 6 měsíců záruku- což je nesmysl, protože moje záruka končí v den nákupu, maximálně prodloužená o tři měsíce, kdy jsem čekala na vyřízení všech reklamací. Poté mi řekla, že ONI to prostě opravili a až se zase pokazí, tak mi pak vrátí peníze. Byla arogantní, já trvala na svém.Protože byla ignorované moje řešení 3.reklamace, odmítla jsem reklamaci převzít a trvala jsem, ať mi dají písemně, že mi nevrátí peníze.Paní vedoucí napsala na kopii reklamačního listu rukou větu-Zasláno na opětovnou reklamaci, žádáme odst.od.KS. Bez datumu.Na informaci, kdy to bude vyřízeno mi bylo řečeno 21dní,jako při reklamaci. Což už za reklamaci nepovažuji, protože se mnou nebyl sepsán žádný nový protokol.Mám tedy kopii reklamačního formuláře s popisem 3.reklamace. Navíc paní vedoucí začala spekulovat, že je prstýnek obnošený,což možná je,ale je naprosto v pořádku a ani jednou nebyl do protokolu zapsán jako poškozený, nebo obnošený. Jsem znechucena přístupem personálu, protože jsem si připadala jako bych něco provedla já. Navíc bylo vidět,jak je personál neinformovaný v otázce reklamací. Pracovala jsem na místě vedoucí obchodu řadu let a reklamace ,byť jsou nepříjemné, tak se vždy řešili ke spokojenosti zákazníka. Nehledě na to, že bydlím nedaleko Zlína a dneska jsem do Brna jela jen kvůli reklamaci. Ani jednou jsem při reklamaci nepožadovala náhradu nákladů spojených z reklamací, tentokrát o tom vážně uvažuji. Prosím o Vaši reakci, zda jsem postupovala správně a případně další postup.Myslím, že by se personál obchodu měl chovat slušně k zákazníkovi, i když právě nenakupuje a pouze reklamuje.


Produkt

Prsten z bílého zlata,č.zboží8591874002211,gramáž1,65g,dodavatel:02/15/06, 2290010066507


Požadované řešení

Vzhledem k reakci obchodu žádám vrácení peněz, nemám chuť si v tomto obchodě již cokoliv koupit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému