Společnost


PONATURE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15384Reklamace Bundy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2017, před 4 lety

Roman Čeveny

Znění stížnosti

V první řadě chci poděkovat za to, že opravili i když neuznali☺ Toho si vážím.
Reklamovat jsem zip, který se rozbil. Pravděpodobně jsem ji zapínal agresivně, intenzivněji než na co je konstruována. Původní cena bundy 8.000,- (KILPI)


Požadované řešení

Pro mě vyřešeno, před výrobcem ještě kus cesty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 14:51, před 4 lety

Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vadného plnění, pokud vadu na věci sám způsobil. Nepostupoval-li spotřebitel v souladu s poučením prodávajícího o správném způsobu použití věci, není možné uplatnit práva z vadného plnění na vadu, která byla způsobena tímto jednáním spotřebitele.

Pokud ale prodávající reklamaci zamítá, nemůže bez souhlasu spotřebitele provádět na věci jakoukoliv opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebiteli fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2017 16:10, před 4 lety

Dobrý den, jedná se o zimní bundu BUENI, zakoupenou dne 9.9.2015. U bundy došlo k vytržení spodní koncovky zipu, která slouží k zapínání zipu a narušení šití kapesních váčků. U kovové koncovky nejde vždy o zacházení hrubou silou, někdy stačí nedostatečné zasunutí koncovky a tím dojde k jejímu narušení.
Uznávám pochybení a provedenou opravu, i zpětné zaslání poškozeného zipu. V těchto situacích, ale nechceme dál prodlužovat dobu po kterou máme bundu v reklamačním řízení. Vrácením poškozeného zipu pořád umožňujeme jeho přezkoumání.
Jsme zvyklí vycházet zákazníkům vstříc i po ukončení dvouleté záruční lhůty nabízíme možnost bezplatných oprav, je-li to v našich silách a možnostech.
Vážíme si spokojených zákazníků a velice nám na nich záleží.
Omlouvám se a napříště před přistoupením k opravě a zpětnému zaslání poškozeného zipu, budeme zákazníka o této možnosti informovat.
Veličková Lada
reklamační technik

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 22:23, před 4 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 09:09, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.