Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mamince (79 let)jsem pomohla podat výpověď nevyhovujících služeb UPC (internet+TV) dne 30.3.2017 doporučeným psaním na České poště, ta bohužel není schopna doručit toto dopor.psaní následující den, takže UPC na své centrále v Praze obdrží dopis asi až 3.4. nebo 4.4.2017 a výpovědní lhůta se zbytečně prodlužuje do konce května. Nehledě k výdajům za doplatek "automaticky" prodlouženého věrnostního programu,o němž maminka nic neví, ani já si nedešifrovala email oznámení o změně smlouvy s UPC z poč. roku 2017. Je nějakým zákonem dáno zda den podání je zároveň i den doručení? Takhle se zbytečně zvýší se mamince úhrada UPC služeb o 450Kč/měsíčně + 400Kč doplatek věrnostních služeb na zákl.její (automaticky změněné)smlouvy.Vadí mi, že UPC, které má pokrytí po celém Česku, není schopna přijmout písemnou výpověď na kterékoli své místní pobočce. Je nějaká šance se bránit...?
Chudák starý člověk se stává snadnou kořistí nevyžádaných služeb, které pak nedobrovolně platí a platí..
Děkuji za odpověď.
balíček DIGITAL KLASIK+ včpronájmu modemu KAON HD USB-PVR + INTERNET10+ v celk. ceně 450 Kč/měsíc
Uznání data výpovědi k 30.3.2017 (konec výpoveď.lhůty dnem 30.4.2017). Pro budoucnost by UPC mohla zlepšit dostupnost nejen v nabídce služeb,ale i reflektování přání zákazníka v obci jeho bydliště!! (myslím tím právně závazné dokumenty)
|
Tweet |