Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#1541Reklamace mobilu - nefukční připojení druhé sim karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 10 lety

Jan Srp

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 15.05.2013 jsem i společnosti CZC.CZ. Zakoupil telefon GSM Sony Xperia tipo dual. Telefon jsem si pořídil zejména kvůli připojení dvou sim karet najednou.

Cca. po 5 měsících začalo vypadávat připojení druhé sim karty a po cca. 6 měsících se karta přestala přihlašovat úplně a byl jsem tedy donucen telefon dát k reklamaci.

Po přibližně 10 dnech byla reklamace zamítnuta kvůli "Vyjádření technika: Neuznano. Zjistena exidace telefonu" kolem fotoaparátu a bateriového systému.

Poukázal jsem tedy společnast CZC, že jsem nereklamoval ani fotoaparát ani bateriový systém ( ten fungoval bezvadně ). Jestli se mi můžou vyjádřit k nefunkčímu druhému slotu. Podotýkám, že jinak vše pracovalo na 100%. Dostal jsem pouze odpověd, že vše je v protokolu - Vyjádření technika: Neuznano. Zjistena exidace telefonu.


Produkt

GSM Sony Xperia tipo dual. č.z. 317150857, IMEI 353811054484467


Požadované řešení

Oprava a nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému