| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
#15413Neoprávněně naúčtovaný poplatek ve výši 2.247 Kč
Dobrý den,
dne 22.2.2017 jsem si zakoupila měsíční prémiové členstvíza 149 Kč této seznamky. Prohlašuji, že si nejsem vědoma toho, že bych jakýmkoliv způsobem souhlasila s automatickou prolongací premium členství.
Registraci a zakoupení jsem učinila přes svůj mobilní telefon s OS Android a platbu provedla ze své kreditní karty (KK).
O 3 měsíce později dne 22.3.2017 byla z mé KK stržena částka 2.247 Kč bez jakéhokoliv dotazu či svolení ze strany Be2.
Po přečtení všech předchozích stížností a odpovědí jsem pochopila, že firma Be2 má informaci o automatické prolongaci šikovně schovanou ve svých VOP.
Nicméně také ve svých VOP uvádí, že bude svého klienta vždy informovat o tom, na jak dlouho si službu platí a a od kdy do kdy toto období trvá.
Cituji VOP společnosti Be2:
"V každém případě bude zákazník také zde informován o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení.
Při objednání zpoplatněné služby bude zákazník po obdržení potvrzení objednávky informován o příslušné době platnosti, datu začátku smlouvy a době trvání prodloužení v případě, že nebude včas podána výpověď."
Konec citátu.
Mně NIKDY žádné upozornění, ani smlouva, na registrovaný email nepřišly a tudíž jsem nebyla řádně informovaná o termínech svého Premium členství. Ve svém profilu vidím pouze poznámku o tom, že jsem Premium členem od 22.2.2017, ale nikde není ani zmínka o tom, kdy mi toto členství končí!
Z toho důvodu žádám o navrácení neoprávněně stržené částky ihned na můj účet nebo zpět na mou KK a ukončení všech smluvních závazků mezi mnou a touto společností.
Zákaznický servis (zakaznickyservis@be2.cz) nereaguje a neodpovídá na žádné dotazy!
Stržený poplatek za Premium členství této seznamky
Navrácení peněz + ukončení smlouvy + smazání profilu
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 157059048
Dobrý den, paní Staňková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 22.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Výpověď jsem Vám bohužel nezaslala, to až po zaúčtování částky za Premium členství emailem a dnes i faxem.
Nicméně trvám na tom, že společnost porušuje svoje VOP tím, že zákazník ve svém profilu NEMÁ šanci nikde vidět, do kdy mu Premium členství trvá a tudíž neví, kdy nejpozději ho může vypovědět.
Žádám o navrácení stržené částky nebo její poměrné části!
Děkuji
Petra Staňková
Account ID: 157059048
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Staňková.
V případě, že si uživatel ke dni 22.02.2017 zakoupí VIP členství s 1-měsíční platností, vyprší dané VIP členství ke dni 21.03.2017 (t.j. 1 měsíc po datu ůhrady). Datum úhrady VIP členství spolu s obdobím jeho platnosti je uvedené v rámci ‚Potvrzení objednávky‘, zaslané prostřednictvím emailové komunikace ke dni úhrady VIP členství a také v rámci profilové sekce ‚Nastavení - Změnit‘ (viz prosím přiložené screenshoty), přičemž v případě jakýchkoliv nejasností souvisejících s datem vypršení platnosti VIP členství má uživatel možnost kdykoliv kontaktovat Zákaznické centrum be2.
Dobrý den,
nikdy jsem od Vás neobdržela ŽÁDNÝ potvrzující email o zaplacení členství. Na to už jsem poukazovala v první stížnosti.
Na email Vašeho zákaznického centra jsem po stržení poplatku psala několikrát a nic jiného než automatickou odpověď jsem nedostala!!! Těžko se s Vámi mohu spojit, když nereagujete.
Emailem jsem Vám také zaslala printscreeny ze svého profilu a já se po prokliku dostanu do FAQ a ne do možnosti změny předplatného. To bude tedy nejspíš také problém, že?
Nicméně - teď jste odbdrželi už emailem i faxem mou výpověď, prosím tedy o zrušení mého profilu a dále pak o ukončení spolupráce a smluvních závazků.
Dále žádám o navrácení strženého poplatku anebo poměrné části za 2 měsíce.
Děkuji
Staňková
Account ID: 157059048
Dobré odpoledne, paní Staňková.
V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického centra be2 (reakce si vyžaduje zprostředkování citlivých osobních dat a bude tudíž - v zájmu klienta - projednána neveřejně).
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Hodnocení:
Komentář: Díky Vám jsem dosáhla navrácení alespoň poměrné části strženého poplatku a ukončení všech smluvních závazků s touto společností. Velice Vám děkuji.