Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN. MILAN PERONČÍK.Koupil jsem bojler přes internet a při rozbalení krabice jsem zjistil,že je poškozený- promáčklý.Přepravec-řidič který bojler přivezl neměl sebou rudl.Ještě v ten den jsem volal panu Šimůnkovi a řekl jsem o tom,že bojler je poškozený a řekl mi,že není problém vyměnit za jiný ať pošlu fotky na email. Bojler přepravce nesl v rukou cca 30- 40 metru. uznat.Fotky poškozeného bojleru jsem jim poslal na email.Nechtějí mi reklamaci uznat.NABÍDLI MĚ SLEVU 394 KČ Z 5897KČ.
Promáčklý bojler.Tatramat EOV 120l
UVÍTÁM VRÁCENÍ CELÉ ČÁSTKY.
|
Tweet |