Společnost


Jaroslav Šimůnek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15467Neuznání reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2017, před 7 lety

MILAN PERONČÍK

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN. MILAN PERONČÍK.Koupil jsem bojler přes internet a při rozbalení krabice jsem zjistil,že je poškozený- promáčklý.Přepravec-řidič který bojler přivezl neměl sebou rudl.Ještě v ten den jsem volal panu Šimůnkovi a řekl jsem o tom,že bojler je poškozený a řekl mi,že není problém vyměnit za jiný ať pošlu fotky na email. Bojler přepravce nesl v rukou cca 30- 40 metru. uznat.Fotky poškozeného bojleru jsem jim poslal na email.Nechtějí mi reklamaci uznat.NABÍDLI MĚ SLEVU 394 KČ Z 5897KČ.


Produkt

Promáčklý bojler.Tatramat EOV 120l


Požadované řešení

UVÍTÁM VRÁCENÍ CELÉ ČÁSTKY.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému