Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15488Neuznaná reklamace MT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2017, před 7 lety

Dominik Číž

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23.1.2017 došlo k nepředvídatelnému vyklouznutí a následnémmu pádu mobilního telefonu z boční kapsy kalhot na podlahu. MT měl v době pádu ochranný kryt. MT jsme dostali k druhému telefonu, protože zrovna byla v T-Mobile akce 1+1. Oba telefony byly od začátku pojištěny a neustále jsou. Já si dal pojištění na oba telefony v dobré víře právě na nenadálé skutečnosti jako je tato. BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. nám uznání reklamace zamítla, tak jsme se odvolali, a i odvolání zamítla a vyjádřili se, že za nahodilé poškození přístroje se nepovažuje vada, na níž se vztahuje záruka prodejce. Přitom k poškození MT nedošlo úmyslně. Došlo k němu náhle a neočekávaně. Proto se obracím na vás.


Produkt

Zn. výrobku Samsung Galaxy J3 (2016) J320FN- černý (Vánoce sl) IMEI: 000353557086828417


Požadované řešení

Požaduji opravu a nebo výměnu MT.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému