Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23.1.2017 došlo k nepředvídatelnému vyklouznutí a následnémmu pádu mobilního telefonu z boční kapsy kalhot na podlahu. MT měl v době pádu ochranný kryt. MT jsme dostali k druhému telefonu, protože zrovna byla v T-Mobile akce 1+1. Oba telefony byly od začátku pojištěny a neustále jsou. Já si dal pojištění na oba telefony v dobré víře právě na nenadálé skutečnosti jako je tato. BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. nám uznání reklamace zamítla, tak jsme se odvolali, a i odvolání zamítla a vyjádřili se, že za nahodilé poškození přístroje se nepovažuje vada, na níž se vztahuje záruka prodejce. Přitom k poškození MT nedošlo úmyslně. Došlo k němu náhle a neočekávaně. Proto se obracím na vás.
Zn. výrobku Samsung Galaxy J3 (2016) J320FN- černý (Vánoce sl) IMEI: 000353557086828417
Požaduji opravu a nebo výměnu MT.
|
Tweet |