Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu brajgl.cz jsem si objednala zboží, které mi došlo,ale bylo poškozené. Reklamace byla ze strany spol. uznána, ale vzhledem k tomu, že náhradní zboží nebylo skladem bylo mi sděleno, abych zaslala svoje číslo účtu na které mi spol. do týdne vrátí peníze. Po týdnu peníze na účtu nebyly, znovu jsem kontaktovala spol. a to již několikrát domluvit se, kde je problém a proč mi ještě peníze nebyly vráceny. Bylo mi sděleno, že se mám obrátit na jednatele společnosti, což jsem učinila, ale email se vrátil jako nedoručitelný. Znovu jsem několikrát kontaktovala společnost, ale bez úspěchu. Nikdo nebere telefony a neodpovídá na emaily.
Dámské boty: Miso Sazerac Boots, black - 3 (36) Kód: 232037.0_3 (36) č. obj. 67189
Velice ráda, bych se se spol. domluvila v dobrém a byla bych velice ráda, aby společnost dodržela své slovo a vrátila mi finanční prostředky (978,- Kč + 85,- Kč když jsem vadné zboží zasílal zpět) za uznanou reklamaci.
|
Tweet |