Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15510Klamání v nabídce programu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2017, před 4 lety

David Fiala

Znění stížnosti

Dobrý den, blížílo se mi datum vypršení SP a před platbou byla nabídka výhodného balíčku smart za cca 1600kč za rok místo 2400 kč.Podíval sem se na to co nabízejí a řekl sem si proč né je tam 7 dětských kanálu budou mít děti na co koukat a ty tři stovky navíc už mě nazabijou.
Nebyl by to sky link aby tam nebylo ale.
Zaplatil sem naladil a nejde dysney chanel,viva a přepíná se mi samo History HD na nějakej jinej kanál.Volal sem na sky link a řekli mi že dysney už tam neni ani viva a to history že mi teda pošlou nějakou reautorizaci a stále mi nefunguje.
Jak je možný že je stále v nabídce smart, dysney a viva!Když už teda tam bejt nemaj.
To je podvod!Je to jako mít na obalu 100g, ale uvnitř je jen 80g!


Požadované řešení

Odstranit problémy s přehráváním History HD a zapnout kanály ,které sem zaplatil v nabídce smart od společnosti sky link.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2017 10:41, před 4 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 22:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.