Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1861
Z toho za letošní rok:379
Stále v řešení:101
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 446 stížnostech.

#15563Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2017, před 2 lety

Pavel Kamenický

Znění stížnosti

Dobrý den před pár dny mi přišla na můj email správa od této společnosti že jim dlužím částku 2548 kč za pr aktivované premium členství za 149 kč.Prohlašuji že si nejsem vědom toho že bych si vůbec nějaké členství aktivoval a už vůbec že bych souhlasil s nějakou automatickou prolognací tohoto členství.Registraci jsem učinil přes svůj mobilní telefon s OS Android.Po třech měsícíchmi přišla ta zmiňovaná správa že jim dlužím částku 2548 kč podotíkám že mě nikdo neinformoval o tom na jak dlouho se služba platí a od kdy do kdy toto období trvá přitom co jsem se dozvěděl po přečtených stížnostech tak jsem pochopil že firma Be2 má informaci o automatické prolognaci schovanou ve svých VOP.Nicméně také ve svých VOP uvádí že bude svého kliěnta informovat o tom na jak dlouho se služba platí a od kdy do kdy toto období trvá.Cituji VOP společnost Be2 v každém případě bude zákazník po obdrženém objednávky informován o příslušné době platnosti datu začátku smlouvy a době trvání prodloužení v případě že nebude včas podaná výpověd.Mě nikdy za tu dobu registrace žádné upozornění nepřišla a už vůbec jsem nebyl řádně informován o termínech svého premium členství prosim vás já jsem neměl ani tušení že se něco takového děje protože mě nikdo neinformoval.Obracím se na vás s prozbou jelikož jsem po těžké operaci srdeční chlopně a jsem na nemocenské peňez mám málo jestli budu muset tuto částku zaplatit tak jí zaplatím ale věřte mi že jsem o tom neměl tušení a myslím že firma Be2 mě měla informovat.Víte já si myslím že by mě ani nekontaktovali kdyby se nestalo to že jsem byl nucen zablokovat kreditní kartu po té co mi omylem odešla z účtu platba kterou jsem neodeslal.Od banky jsem obdržel novou kreditní kartu protože jinak by si firma Be2 tuto častku klidně strhla a já bych neměl ani tušení za co.Prosím o vaší pomoc nebo spíše radu co mám dělat jelikož nestojím o problémy ale zas na druhou stranu pro mě jsou to peníze které potřebuji děkuji předem ať už to dopadne jakkoli.


Produkt

VIP členství u společnosti Be2


Požadované řešení

Řešení nevím co dělat chtěl bych si nechat od vás poradit mohu část zaplatit jestli budu muset,ale nerad bych platil celou částku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 09:10, před 2 lety

Společnost musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že smlouva se vyloží ve prospěch spotřebitele.

Pokud společnost informaci o ceně uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohli být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2017 14:11, před 2 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registroval,

velice Vám děkujeme.


Pavel Kamenický

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2017 13:35, před 2 lety

Moje emailová adresa je palku30@post.cz dnes jsem vám chtěl poslat požadovaný poplatek 2545 kč na váš účet který jste mi dnes poslali na email bohužel neůspěšně váš účet je 62700202700667972744 je to příliš moc čísel a je to bez kódu příslušné Banky posílal jsem to třikrát bez úspěchu poradte mi jak vám to poslat když to nejde povolí mi to jen 10 čísel dál mě to nepusťí poradte mi.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2017 13:53, před 2 lety

ID: 58010368


Dobrý den.

V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického servisu be2.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.


Pavel Kamenický

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2017 10:05, před 2 lety

Dobrý den jen bych vás chtěl upozornit že dne 26.4 jsem dostal od spol BE2 colection email kde stojí že poplatek 2545 kč mohu uhradit na tento účet 62700202700667972744 Swift kod HYVEDEMMXXX s poznámkou cz-2017-03-11-58010368-BE2-DN což jsem ihned provedl a částku uhradil .Také tam u toho emailu byla zmínka že jakmyle se ověří doklad o provedení úhrady poplatku což jsem vám také poslal mohu poslat opět tak bude účet odblokován a následně zrušen já jsem vám poplatek uhradil a doklad jsem poslal k ověření z mé strany bylo vše provedeno jak jste požadovali teď zase splňte i vy co jste mi psali a účet zrušte děkuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 10:35, před 2 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2017 14:44, před 2 lety

ID: Y4CRAD20


Opět Vám přejeme dobrý den.

Potvrzení zrušení Vašeho profilu/ účtu Vám již bylo zaslané přímo ze strany Zákaznického servisu be2 k včerejšímu datu (t.j. 02.05.2017).


Přejeme Vám hezký den.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 07:39, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 17:29, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.