Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15585Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 4 lety

Jarmila Pólová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ráda bych si stěžovala na společnost avon.
Už několikrát mi nepřišli veškeré věci , které jsem si objednala,ale na faktuře byli zaúčtované. Vždy to bylo pouze výrobky do 100kč takže když jsem avon informovala vždy mi výrobiy , které chyběli dodali. Před třemi dny jsem otevřela krabici a tentokrát mi chyběli věci v hodnotě abych byla přesná 429,50kč. Ihned jsem volala,abych zjistila proč mám výrobky zaúčtované ,ale výrobky nedodané. Bylo mi řečeno že musí výrobky zvážit a dají mi druhý den vědět. Dnes se mi ozvali,že prý mám dokonce v balíčku více věcí než jsem měla mít .. Takže mi prý nic nepošlou.. Poprvý co mi balík pečlivě zabalí do folie a chybí tolik věcí... S prominutím,ale ať se jde AVON vycpat.. Už mě štve jak se chovají k lidem.. Od teď přestávám objednávat.. Celkem smutný, že z 20 výrobků přišlo 15


Požadované řešení

Ráda bych aby se vše vyřešilo a výrobky mi poslali tak jak měli


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 10:54, před 4 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebitelce, že v době, kdy spotřebitelka věci převzala, jsou věci v odpovídajícím množství. Pokud tomu tak není, má spotřebitelka možnost uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat). Spotřebitelka může požadovat dodání nové věci, nebo pokud to není možné, má možnost odstoupit od smlouvy. Nevybrala-li si spotřebitel ani jednu z uvedených možností, má právo požadovat přiměřenou slevu.

Pokud byl předmět koupě reklamován v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věci nebyly v odpovídajícím množství už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věci v době převzetí byly v odpovídajícím množství.

Byla-li kupní smlouvy uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (telefonicky, poštou, přes internet), může spotřebitelka také od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Práva na odstoupení od smlouvy není možné využít, jedná-li se o pravidelnou dodávku zboží a ode dne prvního převzetí zboží již uplynulo více než čtrnáct dní. Spotřebitelka také nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitelka z obalu vyňala a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitelka zvolila jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebitelce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající má také právo posečkat do doby, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslala.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 09:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.