Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15655Provedené platby na účtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 7 lety

Roman Boháč

Znění stížnosti

Dobrý den,
ke dnešnímu dni mi tato firma bez mého svolení stáhla z účtu před 9 tisíc a nyní mi ještě poslali email. kde chtějí po mě dalších 2545 Kč.
Není možno zjistit žádný kontakt na tuto firmu, ani email, ani telefón, nic a s přihlášením je to marné, protože dle jednoho zákazníka co má podobné zkušenosti je to zbytečné.
Proto by jsem vás chtěl požádat o radu, jak tohle ukončit.
Předem moc děkuji, s pozdravem Roman Boháč


Produkt

Vaše předplatné na www.be2.cz Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 0 be2 S.à.r.l. / www.be2.cz Referenční číslo: CZ-2017-03-22-57929945-BE2-DN (citujte, prosím) 18.4.2017 Vážený pane Roman Boháč, ke dni 22.3.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 22.12.2016 s použitím emailové adresy bohac.roman@email.cz), automaticky obnovené. Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili. Produkt: 3-měsíční VIP členství IP-adresa: 0 Forma úhrady: CreditCard CreditCard Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 22.3.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek. Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.


Požadované řešení

Ukončit řádění těchto podvodníků s poukázat na tento problém v médiích.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému