Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ke dnešnímu dni mi tato firma bez mého svolení stáhla z účtu před 9 tisíc a nyní mi ještě poslali email. kde chtějí po mě dalších 2545 Kč.
Není možno zjistit žádný kontakt na tuto firmu, ani email, ani telefón, nic a s přihlášením je to marné, protože dle jednoho zákazníka co má podobné zkušenosti je to zbytečné.
Proto by jsem vás chtěl požádat o radu, jak tohle ukončit.
Předem moc děkuji, s pozdravem Roman Boháč
Vaše předplatné na www.be2.cz Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 0 be2 S.à.r.l. / www.be2.cz Referenční číslo: CZ-2017-03-22-57929945-BE2-DN (citujte, prosím) 18.4.2017 Vážený pane Roman Boháč, ke dni 22.3.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 22.12.2016 s použitím emailové adresy bohac.roman@email.cz), automaticky obnovené. Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili. Produkt: 3-měsíční VIP členství IP-adresa: 0 Forma úhrady: CreditCard CreditCard Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 22.3.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek. Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Ukončit řádění těchto podvodníků s poukázat na tento problém v médiích.
|
Tweet |