Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#15687Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 7 lety

Veronika Legorská

Znění stížnosti

Dobrý den, 25.11.2016 jsme koupili v Euronicsu televizi Philips. Po měsíci začala rezonovat, televizi jsme reklamovali a reklamace byla uznána, vyřízena a vada opravena. Televize po měsíci začala rezonovat znova, tak jsme ji opět reklamovali, ale tentokrát nám reklamace nebyla uznána, že prý na ní žádná vada není. Včera jsem mluvila s paní z dTestu, která mi řekla, že do půl roku od koupi se to bere tak, že vada už byla když jsme televizi koupili, a že máme požadovat odborný posudek, že vada na televizi při koupi nebyla. Paní říkala, že jim na to máme nechat 10-15 dní. Včera jsme šli tedy na prodejnu, že s neuznanou reklamací nesouhlasíme, a že si přejeme tento posudek, a že ho chceme do 10-15 dní. Prodejce byl velice arogantní a prý může televizi vzít a znovu poslat na reklamaci, a že žádný posudek oni nám psát nemusí, že si to máme vyřídit v servisu sami, a jak by nám asi takový posudek jako měli napsat. Dopadlo to tak, že televizi jsme si nakonec odvezli domů a znovu volali do dTestu, kde mi poradili, že mám napsat sem na stížnosti. Televizi chceme, ale nechceme ji znovu posílat na reklamaci, čekat 30 dní, aby nám nakonec řekli, že jí znovu neuznávají.

Moc děkuji za vyřízení mé stížnosti.

Veronika Legorská


Produkt

televize Philips 32PFT4101


Požadované řešení

Chtěli bychom, aby nám televizi vyměnili za novou nebo opravili vadu. Nechceme čekat dalších 30 dní jako o reklamaci. koupili jsme si v listopadu televizi a měli ji doma ani ne 3 měsíce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému