Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1837
Z toho za letošní rok:355
Stále v řešení:90
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 445 stížnostech.

#15694Neoprávněné stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 2 lety

Lucie Churanova

Znění stížnosti

dobry den..koukam mam ten samy problem ..ztrhli jste mi penize s uctu bez opravneni a vip ucet sem ani nechtela predplatila jsem si na zkousku mesic za cc a tricet korun a koukam vy jste mi to ztrhli bez meho svoleni o zadne vip sem si nezadala .prosim o vraceni me castky..2247..a na majl nikdo nereaguje jak to mam asi zrusit mate to tak udelane ze to ani nejde zrusit..


Produkt

be2....bezopravnene ztrzeni penez


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 11:13, před 2 lety

Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2017 13:26, před 2 lety

Přejeme Vám dobrý den, paní Churanová.

V zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,

velice Vám děkujeme.


Lucie Churanova

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2017 17:52, před 2 lety

dobry den,ma emailovov adresa je lucka2008@seznam.cz.popripadne jak a v jakem jazyce a kam mam podat zruseni dekuji za pochopeni..l.ch

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2017 12:55, před 2 lety

User ID: 157739049


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Churanová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.03.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Výpověď Vašeho VIP členství již byla – jako ústřetový krok – realizovaná přímo z naší strany. Vaše VIP členství je platné do: 17.07.2017, po uvedeném datu již nebude prodloužené.


Lucie Churanova

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2017 15:47, před 2 lety

Dobrý den..ano jako každý souhlasila jsem s podmínkami ale nikde nebyla uvedena žádná částka kterou nikde nepíšete.. Jak mám vše teď zrušit.. Dekuji... Prosim o rychlou odpověď ať už to mám s krku děkuji moc..

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2017 13:55, před 2 lety

User ID: 157739049


Dobrý den, paní Churanová.

cena prolongovaného VIP členství je uvedená na obou platebních stránkách - na první stránce je tato uvedená přímo uprostřed, zeleně - viz prosím Screenshot zaslaný v rámci předešlého komentáře z naší strany.

Svůj profil smažete lehce kliknutím na tlačítko 'Smazat můj profil' úplně dolů v profilové sekci 'Nastavení'.

Přejeme Vám hezký den.


Lucie Churanova

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2017 19:26, před 2 lety

dobry den ,dekuji dnes jsem tedy poslala pisemne vypoved ...a chci se jeste optat zda uz mi to nebude nic stat nebo do ukonceni neco musim doplatit jeste ..dekuji moc ...

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 15:24, před 2 lety

User ID: 157739049


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Churanová.

Z Vaší strany již není potřebné hradit žádné další poplatky a tímto Vám zároveň také potvrzujeme, že Váš profil na be2 byl již úspěšně vymazaný.

Přejeme Vám hezký zbytek dne.


Lucie Churanova

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.4.2017 08:25, před 2 lety

Hodnocení: