Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15756Pojištění přístroje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2017, před 2 lety

Lenka Hendrichova

Znění stížnosti

Mám pojištěny přístroj který sem zakoupila v T-Mobile a tak jako v předchozí stížnosti mi zamitly pojistné plnění z důvodu nedolozeni dokumentu záruční opravy,bohužel si takovehle dokumenty neschovavam a po dotazu k čemu jim je nejakej dokument o zamítnutí reklamace kdyz záruční oprava a pojištění SOU dvě rozdílné opravy mi bylo řečeno ze musím dokázat to ze mobil byl v super stavu když sem mobil dávala na reklamaci a pokud nedolozim tento dokument tak mi pojistná událost bude zamítnuta.let sem zkoušela kontaktovat Bnp paribas carvit pojišťovnu,i T-Mobile i ty co maji na starost řešení pouštních události respekt...nikam se člověk opět nedovola


Produkt

Pojistka pro jistotu od t mobile


Požadované řešení

Řešit to dále pod vedených je víc než dost


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 10:23, před 2 lety

Podle čl. 8 odst. 1 bod 2 Rámcové pojistné smlouvy č. TMHW 1/2013, č. TMCZ 024526-000-00 publikované na webové adrese https://www.t-mobile.cz/dcpublic/T-Mobile_Pro_jistotu-Pojisteni_telefonu_brozura.pdf (dále jen RPS) je pojištěný povinen předložit pojišťovně doklad o výměně přístroje, pokud v průběhu trvání pojištění došlo k výměně přístroje z důvodu výměny v rámci záruky prodejce nebo výrobce. Podle čl. 9 odst. 2 RPS je pojišťovna oprávněna požadovat i jiné doklady, které považuje za potřebné.

Uplatnila-li spotřebitelka u prodávajícího reklamaci, je prodávající povinen vystavit ji potvrzení o reklamaci (reklamační protokol). V zájmu prodávajícího je uchovávat si po určitou dobu kopie těchto potvrzení z důvodu možných kontrol státních orgánu. Spotřebitelce doporučujeme, aby požádala prodávajícího (společnost T-Mobile Czech Republic a.s.) o znovu vystavení tohoto potvrzení.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.