Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internetový portál Nebeslev jsem zakoupila záčátkem roku 2 vouchery do studia O.Šípkové. V popisu služeb na serveru bylo uvedeno, že proceduru nemohou absolvovat lidé trpící těžkou cukrovkou. Protože trpím pouze lehčí formou této nemoci, proceduru v hodně 999 jsem si zakoupila 2x. Stejně jako moje dcera, která se této akce zůčastnila. Před procedurou ale musela podepsat papír, kde byli navíc uvedeny i další zdravotní komplikace, které na internetu vůbec nebyli uvedeny. Proto jsem se raději poradila s mým lékařem, který mi proceduru striktně nedoporučil. Z tohoto důvodu, jsem požádala emailem slevový portál Nebeslev o vrácení peněz a to 21.února 2013. Po dvou měsících protahování komunikace mi byli peníze přislíbeny posláním na můj účet. Bohužel se tak do dnešního dne nestalo i přes několik urgencí. Poslední odpověď server zní: "Vzhledem k tomu, že v současné době řešíme s jedním dodavatelem velký soudní spor a díky negativní mediální kampani není naše současné postavení na trhu ČR nejpevnější, vrácení peněz klientům nebude probíhat minimálně další dva měsíce, než soudní spor vyhrajeme". Bylo mi sice nabídnuto připsání kreditů, ale protože jsem ztratila k této společnosti důvěru, žádám o vrácení peněz a ne připsání kreditů.
Vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |