| Počet nahlášených stížností: | 5 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
25%
75%
#15827Reklamace nepřijaté SMS vyluštěné křižovky
Dne 28.4.2017 jsem poslala vyluštěnou tajenku křížovky SMSkou na číslo 9001009, vzápětí mi přišla zpráva, že postupuji do dalšího kola a hned na to, že litují, ale požadovaná služba nebyla nalezena s odkazem na tento email. Jak tomu mám rozumět?
Prosím o zaslání výsledku Vašeho šetření.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Dobrý den,
poprosíme Vás o doplnění telefonního čísla, z kterého byla SMS odeslána. Bez telefonního čísla nejsme schopni reklamaci vyřešit a dohledat Vaši SMS v systému.
Telefonní číslo můžete poslat buď přímo na náš reklamační email: reklamace@airtoy.net nebo zanechat zde.
Děkujeme za upřesnění.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moje tel. číslo je 7373884124
Dobrý den,
poprosíme vás o zadání správného telefonního čísla. Zadala jste telefonní číslo v chybném tvaru a to 10ti místné, délka telefonního čísla je ale pouze 9 míst. Nejsme tedy schopni vaši platbu ověřit.
Děkujeme za upřesnění.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moje tel. číslo je 737388124
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobry den,
dne 28.4.2017 jsme do naseho systemu obdrzeli od operatroa T-mobile dve SMS v tyto casy a v tomto zneni:
2017-04-28 16:20:07 - Text prvni SMS: CLOC GIF NEUTECOUMIDOSVETA JARMILA KYTLICOVA UPRKOVA 3694 KROMĚŘÍŽ
2017-04-28 16:20:08 - Text druhe SMS: 76701
Prvni SMS nas system v poradku rozpoznal a vygeneroval odpovedni SMS: Gratulujeme, Vase odpoved byla spravna a postupujete do dalsiho kola. Pravidla najdete na www.rf-hobby.cz . Vyherce souteze uvedeme v cisle 18/2017. Redakce
Druhou SMS uz ale v poradku nerozpoznal a nenasel zadnou sluzbu odpovidajici teto SMS, proto vam byla odeslana SMS ve zneni: Litujeme, ale pozadovana sluzba nebyla nalezena. Kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9 Kc
K tomuto doslo pravdepodobne tak, ze kdyz jste zadavala SMS s tajenkou pro odeslani, bylo v SMS v textu udelano nevedomky odradkovani (enter) za slovem KROMĚŘÍŹ a telefon tak pri odeslani rozdelil SMS na 2 odchozi SMS.
Do naseho systemu tedy byly jiz od T-mobile doruceny dve prichozi SMS a na obe bylo korektne odpovezeno.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Hodnocení:
Komentář: Zdůvodnění, které společnost udala je těžké po tak dlouhé době vyřešit a napadnout, zaplatila jsem zbytečně 9 Kč s nulovým efektem.