Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.12.2016 mne přítel požádal o ruku se zásnubním prstenem z bílého zlata a briliantem.
Radost brzy vystřídalo rozčarování, když se na prstenu objevily černé fleky (malé bodové dirky) narušeného rhodiování.
Standartně jsem odnesla prsten k reklamaci s přáním řešení formou vrácení peněz, protože již nevěřím kvalitě výrobku.
Po přesně měsíci, ani o den dřív jsem byla zavolána k vyzvednutí vyřízené reklamace.
Výsledek byl, že mi prsten poslali opravený – PORHODIOVANÝ.
Byť jsem doufala v slušnost společnosti a vrácení peněz, přijala jsem prstýnek, doufaje, že se již vada znovu neobjeví. Bohužel opak byl pravdou.
Ani ne po měsíci nošení se vada objevila znovu a mé znechucení nabývalo na rozměrech a nakráčela jsem znovu do klenotů Aurum s jasným přáním o vrácení peněz.
Pracovnice prodejny mne ujistily, že mne naprosto chápou a nereagovaly by jinak a že tedy pošlou prsten opět na reklamaci a čekala jsem opět měsíc na vyjádření reklamačního oddělení.
Výsledek reklamačního bylo takové, že mi prsten opět poslali porhodiování a patrně čekali, že jej opět přijmu. To jsem neudělala, prsten odmítla s požadavkem, že toto už není pouze zákonné právo zákazníka nebo prodávajícího, ale především slušné chování firmy a snaha udržet si zákazníka, který si dosud u klenotů pořídil několikátý šperk v řadě.
Prosím Vás tímto o radu, či pomoc, jak mám postupovat a jakou mám šanci na vrácení peněz, protože v tuto chvíli už jsem nejen znechucená, o kvalitě výrobku již nemůže být řeč a představa o tom, jak si budu užívat období zásnub už je také ta tam.
Za pár měsíců máme svatbu a já budu mít na prstě stejně jen snubní prsten a tím pádem to vnímám jako zcela vyhozené peníze mého snoubence, což mne na celé nechutné kauze vadí nejvíce.
Prsten z bílého zlata, porhodiovaný, s briliantem
Vrácení peněz
|
Tweet |