Společnost


KLENOTY AURUM,s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15869Nepřijatelné řešení opakované reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 7 lety

Miroslava Maximová

Znění stížnosti

31.12.2016 mne přítel požádal o ruku se zásnubním prstenem z bílého zlata a briliantem.
Radost brzy vystřídalo rozčarování, když se na prstenu objevily černé fleky (malé bodové dirky) narušeného rhodiování.
Standartně jsem odnesla prsten k reklamaci s přáním řešení formou vrácení peněz, protože již nevěřím kvalitě výrobku.
Po přesně měsíci, ani o den dřív jsem byla zavolána k vyzvednutí vyřízené reklamace.
Výsledek byl, že mi prsten poslali opravený – PORHODIOVANÝ.
Byť jsem doufala v slušnost společnosti a vrácení peněz, přijala jsem prstýnek, doufaje, že se již vada znovu neobjeví. Bohužel opak byl pravdou.
Ani ne po měsíci nošení se vada objevila znovu a mé znechucení nabývalo na rozměrech a nakráčela jsem znovu do klenotů Aurum s jasným přáním o vrácení peněz.
Pracovnice prodejny mne ujistily, že mne naprosto chápou a nereagovaly by jinak a že tedy pošlou prsten opět na reklamaci a čekala jsem opět měsíc na vyjádření reklamačního oddělení.
Výsledek reklamačního bylo takové, že mi prsten opět poslali porhodiování a patrně čekali, že jej opět přijmu. To jsem neudělala, prsten odmítla s požadavkem, že toto už není pouze zákonné právo zákazníka nebo prodávajícího, ale především slušné chování firmy a snaha udržet si zákazníka, který si dosud u klenotů pořídil několikátý šperk v řadě.
Prosím Vás tímto o radu, či pomoc, jak mám postupovat a jakou mám šanci na vrácení peněz, protože v tuto chvíli už jsem nejen znechucená, o kvalitě výrobku již nemůže být řeč a představa o tom, jak si budu užívat období zásnub už je také ta tam.
Za pár měsíců máme svatbu a já budu mít na prstě stejně jen snubní prsten a tím pádem to vnímám jako zcela vyhozené peníze mého snoubence, což mne na celé nechutné kauze vadí nejvíce.


Produkt

Prsten z bílého zlata, porhodiovaný, s briliantem


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému