Společnost


3sixty, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1620Neuznaná reklamace pneumatik

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2013, před 6 lety

Jarmil Duksa

Znění stížnosti

Dobry den

zakoupil jsem pneumatiky a po nazuti a ujeti cca 155Km doslo k prasknuti pneumatiky bez predesleho najeti na jakykoli hrbol.. Nikdy v teto kratke dobe nedoslo k najeti na jakykoli velky hrbol, který by mohl zpusobyt to co mi odpověděla spolecnost resici reklamaci. S jinymi pneumatikami clovek kolikrat najede na obrubnik a vzdy se boji zda nepraskla, pak by logicky nereklamoval protoze se jedna o jeho chybu. Ovsem zde k tomu nedoslo. Spolecnost reklamaci resila zpusobem ze jsem musel poslat pneumatiku jejich dodavateli ne primo jim.

Vyjadreni dodavatele:
Reklamovaná pneumatika byla podrobena důkladné prohlídce. Byla zjištěna prasklina na bočnici nad patkou pneu. U této praskliny je viditelné mechanické poškození (rýha). Naproti tomuto mechanickému poškození je na vnitřní straně jasně patrné místo, kde došlo při stlačení pneu ke kontaktu s ráfkem. Jedná se o tak zvané „procvaknutí“, kdy přejetím nerovnosti na vozovce dojde k prudkému stlačení pneu směrem k ráfku. Při tomto stlačení se mechanicky poškodí radiální vlákna a objeví se prasklina, nebo boule. Toto poškození se nemusí projevit hned.
Reklamace není uznána, jedná se o mechanické poškození vzniklé používáním. Je nám líto, že vám pneumatika způsobila problémy.


Produkt

175/65 R14 ESKIMO S3+ 82T MS


Požadované řešení

Rad bych ziskal penize za pneu zpet, i kdyz se jedna o relativne malou castku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 11:06, před 6 lety

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodejce,u kterého byla věc koupena, případně u smluvního (záručního) servisu, se kterým má prodejce smluvní vztah k těmto opravám dle § 625 občanského zákoníku.
Prodejce je povinen zboží do reklamace přijmout a vystavit o tom písemné potvrzení dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Je také dále povinen zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
Za stav a vyřízení reklamace je tak vždy odpovědný prodejce.
Pokud dojde k rozporu mezi prodejcem a kupujícím o povaze a příčině vady,tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:20, před 5 lety

Společnost 3sixty, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním sporu je nutné doložit důkaz prokazující existenci vady.