Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:229
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#16212Neprávem odečtené peníze z telefonního účtu formou SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 2 lety

Romana Plačková

Znění stížnosti

Dne 24.5.se mi v ikonách v telefonu objevila hra FishWK kterou jsem nestáhla,poté, co jsem na ní klikla za účelem odstranění mi vzápětí přišly sms ve znění:

1.z tel. čísla: 90309079 Nakoupili jste Unlock FruitWK za 79CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com

2. z tel. čísla:90309050 :Nakoupili jste Unlock FruitWK za 50CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com

3. z tel. čísla:90309030 :Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 30CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com


Celková částka stržená z mého tel. účtu 159,-Kč

Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala.


Požadované řešení

Žásám o navrácení peněz na můj účet č-2342808113/0800.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 15:51, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 15:56, před 2 lety

Dobrý den paní Plačková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Romana Plačková

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2017 20:21, před 2 lety

Hodnocení:

Komentář: Společnost mi vrátila peníze. Nebylo to mnoho, ale myslím, že jde o princip. Co vše bychom si měli nachat líbit.
Děkuji