Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, telefonicky mě kontaktovala firma Helvetia Apotheke se zasláním balíčku, nejprve jsem souhlasila, ale když jsem balíček obdržela, nedoporučenou zásilkou, tak jsem si užívání těchto vitaminových doplňků rozmyslela a zásilku jim zaslala zpět s tím, že si nepřeji, aby mi zasílali tyto doplňky stravy. Následně mi firma zaslala další nevyžádaný balíček, obdržené vitamíny jsem jim zaslala na vlastní náklady doporučeně zpět na jejich adresu s tím, že si nepřeji, aby mi zasílali další balíčky. Po posledním zaslání mě již firma nekontaktovala a začaly mi chodit sms zprávy od společnosti Creditexpress, abych zaplatila pohledávky vůči věřiteli Helvetia Direct Marceting. Vše jsem firmě zaslala zpět na své vlastní náklady a smlouvu vypověděla. K zasílání zásilek mimo té první jsem žádný souhlas nedala a vše zboží vrátila, opravdu mi přijde jednání firmy jako neseriózní, a to i vymáhací společnosti, která mi zasílá pouze sms zprávy, abych zaplatila do 48 hodin, že jinak bude vydán platební rozkaz a následná exekuce. Prosím poraďte mi, jednala jsem s nimi seriózně, myslím, že ostatní poškození ani zásilky nevrátily. Nevyžádané zásilky jsem měla v poště, nebyly zasílány doporučeně ani dobírkou. Děkuji
vitamínové soplňky
Požaduji, aby společnost akceptovala mé vypovězení od smlouvy, které jim bylo 2x zasláno i s vitamíny a stahla řešení od společnosti Ceditexpress, neb vše zaslané obdrželi zpět, tudíž nemohu platit za zboží, které ani nemám...
|
Tweet |