Společnost


JASMINI spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16376Prodejce nedodal zboží, nekomunikuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2017, před 3 lety

Radka Patková

Znění stížnosti

Dobrý den,

3. listopadu 2016 jsem si objednala zboží za 370Kč plus 59Kč za dopravu, celkově tedy 429Kč. Zaplatila jsem to předem bankovním převodem. Do dneška mi nebylo zboží nejenže dodáno, ale prodejce nereaguje na naprosto žádné výzvy. Zkoušela jsem opakovaně kontaktovat přes email, na telefon jsem se nedovolala a po určité době jsem i poslala poštou výzvu k plnění kupní smlouvy, kde bylo i uvedeno, že pokud nedodá zboží či peníze, ukončuji tím kupní smlouvu. Dopis se mi nevrátil, tedy ho museli doručit a již uběhly všechny termíny. Proto prosím vás o pomoc, děkuji.


Produkt

1) Waldorf - drátky 10 ks - výstuha do ručiček - čističe dýmek (1ks), 2) Merino filcovací přírodní bílá jemná 20 mic. (1ks), 3) Hedvábný kokon 1 ks (10ks), 4) Základní sada - vínovotyrkysšed - NEW (1ks)


Požadované řešení

Vzhledem k tak velké době od zakoupení zboží, požaduji úplnou kompenzaci - navrácení peněz i dopravou. Pokud je možné kompenzovat i náklady za poslání výzvy poštou, pak i tu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2017 07:29, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.


Radka Patková

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.7.2017 15:56, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Peníze vráceny, i když zase bez jediné komunikace, trochu slušného chování by neuškodilo. Spokojená sice s výsledkem této záležitosti jsem, ovšem s prodejcem toto říct nemůžu. Děkuji dTestu za vaši pomoct.