Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19.1. 2017 jsem si zakoupil volnočasové boty v obchodě A3 sport v Brně v Olympii, 3.5. jsem je byl reklamovat v Jihlavě, z důvodu prodřené paty na levé botě. Reklamace mi byla zamítnuta z důvodu - Volným pohybem nohy v obuvi došlo k postupnému vydření podšívkového materiálu, závěr: obuv bez údržby, reklamace zamítnuta. Toto rozhodnutí bylo podloženo soudním znalcem Petrem Janatou.
Emailem jsem ještě kontaktoval jejich reklamační referentku, paní Evu Blažkovou s tím, že s jejich reklamací nesouhlasím, že nechci tuto situaci řešit nějak komplikovaně a jsem ochoten přistoupit na výměnu zboží.
Odpověd byla, že si stojí za svým znalcem.
Obuv Adidas SEELEY PREMIERE
Boty, které jsem neměl ani 4 měsíce a vím že jsem je nenosil ani půlku tohoto času, bych předpokládal, že vydrží dýl. Z tohoto důvodu předpokládám, že mi měly být vráceny peníze nebo se domluvit na výměně zboží.
|
Tweet |